Vrátenie tovaru |
- · Predmety zakúpené v našom internetovom obchode si môžete vrátiť bez udania dôvodu do 30 dní odo dňa ich prevzatia.
- · Tovar musíte vrátiť v nezmenenom stave. Výnimkou je zmena spôsobená užívateľom pri bežnej manipulácii s tovarom.
- · Výrobky, ktoré boli pripravené a vyrobené podľa priania kupujúceho, nepodliehajú výmene alebo vráteniu.
- · Neumožňuje možnosť výmeny tovaru - správnym spôsobom je vrátenie objednávky a vytvorenie novej objednávky na správne produkty.
Dodržiavajte nasledujúce postupy:
1. Vyplňte formulár doručený spolu so zásielkou alebo ho stiahnite nižšie:
2. Tovar v nezmenenom stave odošlite na nižšie uvedenú adresu sídla internetového obchodu a do balíka prosím priložte faktúru a vyplnený formulár pre vrátenie tovaru. Tovar musíte odoslať na svoje vlastné náklady. Tovar neposielajte na dobierku, nebol by prevzatý.
Paxy - etuo
Bytčická 76, P.O. BOX 501681 Žilina
3. Maximálne do 14 dní od doručenia tovaru na našu adresu vám budú peniaze za tovar vrátené - obvykle do 2-5 pracovných dní.
Reklamácia |
- · Ak počas používania tovaru dôjde k poškodeniu alebo poruche atď., poškodený tovar podlieha reklamácii.
- · Na všetky nami predávané výrobky je poskytnutá záruka a máte plné právo poškodený tovar vymeniť, alebo môžete od kúpnej zmluvy odstúpiť a požadovať vrátenie kúpnej ceny.
- · Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z neodborného používania produktov, chybnej manipulácie a znečistenia.
- · Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
Dodržiavajte nasledujúce postupy:
1. Správne vyplňte reklamačný formulár obdržaný spolu so zásielkou alebo ho stiahnite nižšie:
2. Tovar spolu s faktúrou a formulárom odošlite na nižšie uvedenú adresu sídla internetového obchodu. Nie je možné zaslať tovar na dobierku.
Paxy - etuo
Bytčická 76, P.O. BOX 501681 Žilina
3. Maximálne do 14 dní od doručenia tovaru na našu adresu dostanete odpoveď - obvykle do 2-5 pracovných dní.
V prípade spotrebiteľského sporu týkajúceho sa predaja nášho tovaru alebo poskytovanie našich služieb je pre alternatívne riešenie spotrebiteľského sporu príslušná Slovenská obchodná inšpekcia - www.soi.sk ("SOI"), na ktorú sa môžete obrátiť ohľadom akéhokoľvek spotrebiteľského sporu. Môžete využiť na podanie návrhu na začatie mimosúdneho riešenia sporov a na získanie informácií o mimosúdnom riešení spotrebiteľských sporov (vrátane cezhraničných sporov) u tovaru zakúpeného cez internet tiež webovú stránku https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.